måndag 27 april 2009

Mer bilder!

Ifrån idag :)


Vackra prinsessan med sina bebisar!


En goshög





De här två låg så sött och sov för sig själva

>


Fläcken som vi kallar henne eftersom hon har såna häftiga ryggfläckar. En rätt lugn och snäll tjej som man brukar kunna få hålla i handen ett tag innan hon tröttnar :)


Jag trooor, men är inte säker, att det här är ettan, lilla skrikpelle. Han har mycket åsikter om att bli upptagen och gosad med.




En av colorpointarna, fråga mig inte vilken :)


En sån söt liten gosmage! Nummer tre, Tjockis kallar jag henne för hon är störst av alla och har alltid varit. Jag tror att hon kommer bli en liten mini-Mozzarella med stor egen vilja


Fler gosbilder!




Avslutar med tvåan :)

1 kommentar:

Therese Bergsmo sa...

Det är helt underbart att se bilderna på de små, suckar och ler om vartannat här hemma. Simba tycker han gjort en fin insats ;-) Men jag anser nog att Mozzarella haft det mest jobbigt med dräktighet och födsel och nu kommer ju dessutom många veckor med matande, tvättande och uppfostran ;-) Men han som är karl förstår inte riktigt det där, utan sprätter runt som en tupp...

Många kramar från Therese & gänget