måndag 27 april 2009

Dagens bilder...

... som är bilder ifrån igår. Igår var det någon som påpekade att det inte gick att kommentera om man inte var inloggad medlem så nu har jag ändrat inställningar så att vemsomhelst kan kommentera!


Det här är "lilla" trean. Störst i kullen och en riktig sötnos som gissningsvis är brun bicolor, farligt! Jag har nämligen länge velat ha just en brun bicolor...


Här nosar plastpappa Neo på kattungarna. Han tycker mest att de är läskiga :)



Och så lite blandade bilder!






Och en gäspbild på en liten sötnos, vet inte vem av colorpointarna det är riktigt, de ser ju likadana ut alla tre tycker jag!

3 kommentarer:

Therese Bergsmo sa...

Åh, vad skönt att kunna kommentera utan att logga in - jag skaffade inloggning och glömde alltihopa i samma ögonblick...

Vilka söta bilder, Simba är så stolt så han håller på att spricka! Han går runt och kuttrar att han har blivit pappa till ett fint gäng :-)

Många kramar från Therese som gärna vill se de små så småningom ;-)

Ulltussarna sa...

Ja, jag hade faktiskt ingen aning om att man var tvungen att logga in för att kunna kommentera så det var bra att jag fick upp ögonen för det :) Klart Simba ska vara stolt som har hjälp till att producera så fina bebisar!

Självklart måste du komma och titta på de små någongång! De är ju ännu sötare i verkligheten :)

Annika sa...

Vad mysigt det ser ut hos dem och riktigt söta börjar de bli! =)