lördag 25 april 2009

Kattungarna

Kattungarna växer och blir bara sötare och sötare! Man får ju ingenting gjort med såna små sötnötar hemma, jag sitter mest och beundrar dem samtidigt som jag klappar på Mozzarella hela dagarna. Jag tycker att jag numera kan titulera mig som professionell kattkliare med tanke på hur mycket tid jag spenderar på att göra just det nu för tiden. Inte ett alltför ansträngande jobb måste jag ju säga, det kan man ju lätt vänja sig vid att göra på heltid ;)Har haft problem med att föra över bilder från kameran till datorn men håller på och gör ännu ett försök just nu. Tog några bilder nu på morgonen som var SÅ himla söta så jag hoppas att det fungerar! Har även filmat två små sekvenser, tror att det är filmerna som är problemet i överföringen för det har funkat annars.

Inga kommentarer: