tisdag 5 maj 2009

Dåliga magar :(

Några av dem eller allihop, jag vet inte riktigt, är dåliga i magen. Igår morse hade de bajsiga rumpor men alla gick upp i vikt och senare på dagen märktes inget. Idag såg jag att det var samma visa igen men den här gången hade lillkillen gått ner åtta gram och Tussilago stannat i vikt. De andra har iaf gått upp. Som tur är så märks det inget på dem vad jag kan se iaf, de äter som vanligt och kryper omkring och utforskar och verkar varken slöa eller uttorkade. Mozzarella har jag inte märkt något på, men hon har fått canikur iaf.







Blåsippa och jag hade en liten mys- och fotostund ikväll :) Hon är en av två kattungar jag fastnat extra mycket för.




Mamma Mozzarella, så vacker och duktig, fyller två år idag! Hipp hipp hurra!


Blåsippa igen!

Inga kommentarer: