söndag 5 juli 2009

11 veckor

Imorgon blir kattungarna hela 11 veckor, helt otroligt hur fort tiden har gått! Som tur är får jag troligtvis behålla åtminstone ett par av dem, förutom Tussi då, några veckor längre. Det känns bra, för jag är absolut inte beredd på att släppa iväg dem redan nästa vecka!!

Min lilla Krokissötis! Eller ja, min och min... igår var det en tjej som kom och tittade på honom och kanske är han tingad snart, lite sorgligt men det visste jag ju att han skulle bli såsmåningom.


Det här var den enda bilden på Scilla som jag fick, dålig jag vet men kanske bättre än inget alls?


Tussilago min söta lilla tjej!


Blåsippa med mamma Mozzarella


Och Snödroppe hamnade bara på bild tillsammans med Tussi


Mera bus



Och Tussen och Blåsippa i soffan



Neo vill också visa upp sig som avslutning :)

1 kommentar:

Erica sa...

Åh vad kul med en massa nya bilder! Och så fiiiina! Toppen att kameran verkar sköta sig, peppar peppar... Här är en som tröttnat på krånglande kameror och köpt en ny!!! Invigning blir på fredag, hoppas jag kan hantera den då, hihi.
Tänk så stora de blivit nu! Jätteroligt att se dem såhär på bild i vardagslivet, trots att jag hälsar på ofta är jag ju ändå bara en envis "besökare". ;)